torsdag 6. november 2008

min kosetid <3

I dag skulle min matmor skifte på sengen. Det er alltid gøy vettu :)
Når hun legger dyna på gulvet, og jeg kan tulle meg inn der, det er bare helt herlig da ^^
img6535
Også når madrassa kanskje må ut av sengen for jeg klarte å smyge meg under de plankene som madrassa ligger på :) tihi.
Og enda bedre blir det når hun har sånn halvveis fått på det nye lakenet. Da forter jeg meg å gjemme meg under lakenet. ^^
img6545img6547
og etter det kan det kanskje hende matmor begynner å bli litt irritert, meeeen... Det er jo fortsatt gøy da :)
jeg er kanskje en rolig og kosete katt, men fy søren jeg vet hvordan jeg har det gøy ;)
så nå, mens jeg venter til neste gang får jeg heller nøye meg med å ligge under dyna hennes hvor det er varmt å godt

- Tussi <3

5 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis med ny blogg. Kjempefin!! Tussi er jo sååå nydelig!

TussiFrutti sa...

tusen takk :)

Unknown sa...

Se det! Da fikk du det jo til.

Unknown sa...

Hei igjen.
Jeg ser på listen på katteblogger at bloggen din er oppdatert. Men når jeg går inn på den, så får jeg bare opp det samme? Hva kan det være?

TussiFrutti sa...

jo du skjønner jeg skrev et innlegg.. Men så ville jeg ikke ha det der lenger så jeg slettet det. Det er nok derfor ;)