søndag 14. juni 2009

kattas nye godteri :D

Multi-Kiss! jeg bare sier det! Hun ELSKER DE!!!
helt utrolig....

Mamma og pappa var på felleskjøpet i dag x-)
Der er det vist en del katte ting, de kjøpte da to poser med godt; En med "snackfish" og en med "Multi-Kiss"
Skulle se om hun likte "Multi-Kiss" så jeg åpnet posen, og der var hun: Rett forran meg og mjauet! mjauu mjauuu!!
Som om hun hadde smakt det før, men det vet jeg jo at hun ikke har..
Jeg gav henne én, og når hun hadde spist den opp, var hun HELT bestemt på at hun skulle ha flere! Jeg satt på gulvet da jeg gav henne så hun hoppet på fanget mitt å prøvde å få tak i posen jeg hadde i hånda, selvfølgelig gav jeg henne en til, så de er hun virkelig glad i! virkelig..!
Det er også 12 vitaminer i disse, så de er jo sunne da :-) ^^
gimpetmultikisshihi, se så søte :-)

Q; Har du katt(er)?
Q; Har katten(e) din et spesielt "godteri" Den er helt gal etter?


1 kommentar:

Corvelorven sa...

Kjempekoselig blogg du har!:) Jeg er katteelsker selv, og driver et lite oppdrett av abyssinere!:) Jeg håper det går greit om jeg legger deg til som følger av bloggen din?

Ønsker deg en fin kveld videre!:)